Renault Clio S1600Martina Zajíce a Ford Fiesta S1600 Martina Švece
Renault Clio S1600
objem : 1598 ccm
počet válců : 4
počet ventilů : 16
vrtání x zdvih : 81.0 x 77.6
max výkon : 220 koní / 8750ot.
max kroutící moment : 220Nm / 7750 ot.
transmise : sekvenční 6-ti stupňová , přímé zuby, samosvor
pérování : předek - McPherson s pružinami, spec. vyrobené podpěry
zadek - nezávislé zavěšení s pružinami, spec. vyrobené podpěry
brzdy : předek - chlazené kotoučové o průměrech 342mm(asfalt) a 285mm(šotolina)
zadek - chlazené kotoučové o průměru 263mm
kola : 17'' (asfalt) , 15'' (šotolina)
rozvor : 2495mm
rozchod kol : 1783mm (předek) , 1780mm (zadek)
kapacita palivové nádrže : 60 litrů
hmotnost : 1000kg
Ford Fiesta S1600
objem : 1596 ccm
počet válců : 4
počet ventilů : 16
vrtání x zdvih : 79.0 x 81.4
max výkon : 220 koní / 8250ot.
max kroutící moment : 200Nm / 6750 ot.
transmise : sekvenční 6-ti stupňová Hewland, řazení na volantu
diferenciál mechanický samosvorný
pérování : tlumiče Dynamic, seřiditelné a oddělenými olejovými nádobkami
předek - McPherson s nastavitelnou tuhostí, seřiditelné stabilizátory
zadek - vlečná ramena
brzdy : předek - chlazené kotoučové o průměrech 355mm(asfalt) a 300mm(šotolina)
s třípístkovými třmeny
zadek - jednoduché kotouče o průměru 260mm s dvoupístkovými hliníkovými třmeny
hydraulická ruční brzda s možností nastavení brzdného účinku mezi oběma nápravami
kola : 17'' (asfalt) , 15'' (šotolina)
délka : 3960mm
šířka : 1805mm
rozvor : 2480mm
kapacita palivové nádrže : 55 litrů
hmotnost : 1000kg
Mitsubishi Lancer Evo IX Gr.N
objem : 1997 ccm
počet válců : 4
počet ventilů : 16
vrtání x zdvih : 85.0 x 88.0
max výkon : 280 koní / 6500 ot.
max kroutící moment : 355Nm / 3500 ot.
transmise : 5-ti stupňová standartní, diferenciály s omezenou svorností
spojka : jednolamelová Ralliart
pérování : REIGER s třícestným seřizováním hodnot se souosými vinutými pružinami,
ramena uložena v silentblocích Ralliart
brzdy : předek - průměr 320/32 mm a 4 pístkovými třmeny Brembo
zadek - průměr 300/22 mm , hydraulická ruční brzda
kola : ráfky v rozměrech 8 Jx17" a 8 Jx18"
délka : 4460 mm
šířka : 1770 mm
výška : 1425 mm
kapacita palivové nádrže : 60 litrů
Subaru Impreza STI (N12) Gr.N
objem : 1994 ccm
počet válců : 4 (uspořádání protilehlé, boxer)
počet ventilů : 16 , rozvod DOHC
chlazení : kapalinou, nastřikování na mezichladič stlačeného vzduchu
přepolňování : turbodmychadlem IHI s kluičkovými ložisky
max výkon : 275 koní / 4300 ot.
max kroutící moment : 510Nm / 4000 ot.
transmise : šestistupňová bezsynchronní KAPS
lamelové přední a zadní diferenciály s omezenou svorností
aktivní mezinápravový diferenciál Prodrive
spojka : Exedy Racing jednokotoučová
pérování : značky RIEGER s tříúrovňovou regulací, pružiny EIBACH, HP
brzdy : předek - průměr 385 mm
zadek - průměr 285 mm , hydraulická ruční brzda
kola : asfaltová verze sucho 8“ x 18“, mokro 8“ x 17“
sněhová verze 5,5“ x 16“
šotolina 7“ x 15“
délka : 4415 mm
rozvor : 2540 mm
hmotnost : 1305 kg
kapacita palivové nádrže : 60 litrů
Škoda Fabia WRC 05
Objem : 1999 ccm
Max výkon : 221 kW (300 koní) při 5500 ot./min
Točivý moment : 600 Nm při 3500 ot./min
Rozvod: DOHC 20v
Převodovka : 6 případně 5stupňová se sekvenčním řazením a poloautomatickým řazením na volantu
Podvozek: Tlumiče Rieger
Zavěšení McPherson
Brzdy - přední brzdy šotolinové - 304 x 28 mm, asfaltové - 378 x 32 mm
- zadní brzdy šotolinové - 304 x 25 mm, asfaltové - 356 x 28 mm
Pneumatiky : Michelin/BF Goodrich
Disky : Speedline (asfalt - 8 x 18 palců, šotolina - 7 x 15 palců)
Rozměry : délka 4002 mm
šířka 1770 mm
rozvor 2462 mm
hmotnost 1230 kg
Debut : Rallye Mexico 2005
Individuální úpravy
Škoda Octavia WRC (Rally team Besedice)
V roce 2001 se staly mistry Republiky v rallyprintech manželé Věroslav a Miroslava Cvrčkovi, celou sezonu jezdily v těchto barvách s vozem Škoda Octavia Kit Car, jelikož v RBR Octavia Kit Car nejezdí, rozhodl jsem se udělat skin pro vůz Škoda Octavia WRC EVO2 a v Galerii je pár fotek